Φόρμα Αίτησης Μεταφοράς Λογ/σμού σε νέα συσκευή
Για να προχωρήσει το αίτημα σας, χρειαζόμαστε τα στοιχεία επικοινωνίας σας στην παρακάτω φόρμα.
Για να προχωρήσει το αίτημα σας, χρειαζόμαστε τα στοιχεία επικοινωνίας σας στην παρακάτω φόρμα.
Συσκευές οι οποίες προέρχονται (έχουν αγορασθεί) από χώρες εκτός Ευρωπαϊκής Ένωσης δεν υποστηρίζονται.
Για να γίνει χρήση της εγγύησης, θα πρέπει να γίνει αναφορά του προβλήματος της συσκευής του, εντός 24 μηνών από την ημερομηνία αγοράς του, στο CD Media S.E – Τμήμα Σερβις Nintendo. Για τη δήλωση απαιτούνται τα στοιχεία του καταναλωτή, η ημερομηνία αγοράς της συσκευής και η προσκόμιση αντιγράφου της απόδειξης αγοράς, η οποία αναγράφει ευκρινώς το κατάστημα αγοράς και τη συσκευή.
Η επικοινωνία με το CD Media S.E – Τμήμα Σέρβις Nintendo γίνεται μέσω φόρμας στη διεύθυνση www.cdmedia.gr/nintendo-support, με E-Mail και τηλεφωνικά στα παρακάτω:
Για Ελλάδα
Απο σταθερό: 801-5555090
Από κινητό: +30 211-1060400
Με email: ncs@cdmedia.gr
Για Κύπρο και εξωτερικό
+30 211-1060400
Με email: ncs@cdmedia.gr
Ώρες επικοινωνίας από Δευτέρα εως Παρασκευή 09:30 – 17:30
Το CD Media S.E – Τμήμα Σέρβις Nintendo ΔΕΝ παρέχει υπηρεσίες In - Game Help Line.
Κατά τη διάρκεια της επικοινωνίας το CD Media S.E – Τμήμα Σερβις Nintendo, εκδίδει ένα Μοναδικό Αριθμό Υπόθεσης (Ticket Number) για τη κάθε περίπτωση ξεχωριστά.
Εφόσον το CD Media S.E – Τμήμα Σερβις Nintendo κρίνει ότι η συσκευή πρέπει να επιστραφεί για έλεγχο, δίνει την εντολή στον μεταφορέα να παραλάβει τη συσκευή από τον πελάτη εντός 5 εργάσιμων ημέρων. Αποστέλλει ενημερωτικό μήνυμα E-mail στον πελάτη με τα απαραίτητα έγγραφα τα οποία πρέπει να συνοδεύουν την αποστολή καθώς και με οδηγίες.
Ο καταναλωτής πρέπει να στείλει τη συσκευή στο CD Media S.E – Τμήμα Σέρβις Nintendo, εντός 25 εργάσιμων ημερών.
Οι υπηρεσίες που προσφέρονται στα πλαίσια ΕΝΤΟΣ ΕΓΓΥΗΣΗΣ είναι άνευ χρεώσεως προς τον τελικό καταναλωτή. Η μεταφορά της συσκευής από τον τελικό καταναλωτή προς CD Media S.E – Τμήμα Σερβις Nintendo και αντίστροφα γίνεται με υπηρεσία ταχυμεταφορών (courier service).
Περιπτώσεις όπου αποδεικνύεται η:
Επίσης από την εγγύηση δεν καλύπτονται :
Το Nintendo Service Center της CD Media, ΔΕΝ ΘΑ ΔΕΧΕΤΑΙ ΣΥΣΚΕΥΕΣ οι οποίες δεν θα συνοδεύονται από το επίσημο έγγραφο του service στο οποίο δηλώνεται ή αναγράφεται ο Μοναδικός Αριθμός Υπόθεσης (Ticket Number). Αυτές οι περιπτώσεις θα επιστρέφονται στον καταναλωτή με δική του χρέωση.
Στην περίπτωση αποστολής του προϊόντος στο CD Media S.E. – Τμήμα Σέρβις Nintendo συνιστούμε τη δημιουργία αντιγράφου ασφαλείας των δεδομένων και αφαίρεση ή διαγραφή τους πριν την αποστολή. Ανάλογα με το τύπο επισκευής τα αποθηκευμένα δεδομένα στη μνήμη του προϊόντος, ενδέχεται να διαγραφούν και μπορεί να είναι αδύνατη η ανάγνωση των αποθηκευμένων δεδομένων στην κάρτα SD ή η επανεισαγωγή τους στο προϊόν μετά από την επισκευή.
Όταν μια συσκευή είναι εκτός εγγύησης ο καταναλωτής επιβαρύνεται με το ελάχιστο κόστος ελέγχου καθώς και με τα ανταλλακτικά που θα χρειαστούν για την επισκευή της συσκευής και εφόσον συμφωνήσει εγγράφως στο κόστος ελέγχου, δηλώνει τον τρόπο πληρωμής (ΑΝΤΙΚΑΤΑΒΟΛΗ ή ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΣΤΗ ΤΡΑΠΕΖΑ)
Στην περίπτωση της ΚΑΤΑΘΕΣΗΣ ΣΕ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΛΟΓ/ΣΜΟ, ο καταναλωτής οφείλει να καταθέσει το αντίτιμο του ελέγχου στους παρακάτω τραπεζικούς λογριασμούς.
ΤΡΑΠΕΖΑ | Αριθμός Λογ/σμού | IBAN |
---|---|---|
ALPHA BANK | 117002320001418 | GR13 0140 1170 1170 0232 0001 418 |
EUROBANK | 0026.0043.160200220747 | GR91 0260 0430 0001 6020 0220 747 |
Εφόσον βεβαιωθεί η κατάθεση, ο καταναλωτής θα λάβει στο email του αντίγραφο της απόδειξης είσπραξης. Τότε μόνο το CD Media S.E – Τμήμα Σέρβις Nintendo δίνει την εντολή στον ταχυμεταφορέα να παραλάβη τη συσκευή από τον καταναλωτή.
Μετά από το έλεγχο στη συσκευή, ο καταναλωτής ενημερώνεται μέσω email για το τελικό κόστος της επισκευής (κόστος ανταλλακτικών).
Για να προχωρήσει το CD Media S.E – Τμήμα Σέρβις Nintendo στην επισκευή της συσκευής ο καταναλωτής πρέπει να αποδεχθεί εγγράφως το κόστος επισκευής και επιλέξει τον τρόπο πληρωμής (αντικαταβολή ή κατάθεση στην τράπεζα).
Η παρούσα εγγύηση καλύπτει τις κονσόλες Nintendo, συμπεριλαμβανομένου και του ενσωματωμένου αυθεντικού λογισμικού που περιλαμβάνεται στις αντίστοιχες κονσόλες Nintendo κατά το χρόνο αγοράς («Λογισμικό λειτουργίας Nintendo»), καθώς και τυχόν χειριστήρια που περιλαμβάνονται στη συσκευασία της κονσόλας (τα «Χειριστήρια Nintendo»). Για τους σκοπούς της παρούσας εγγύησης, η κονσόλα Nintendo, το Λογισμικό λειτουργίας Nintendo και τα Χειριστήρια Nintendo θα καλούνται από κοινού το «Προϊόν».
Υπό τους παρακάτω όρους και εξαιρέσεις, η CD Media S.E., Λ. Κηφισίας 32, 15125 Μαρούσι, Αθήνα, Ελλάδα (“CD Media”) εγγυάται στον αρχικό καταναλωτή που αγόρασε το Προϊόν («εσάς») σε οποιαδήποτε χώρα του Ευρωπαϊκού Οικονομικού Χώρου ή την Ελβετία ότι, για περίοδο 24 μηνών από την ημερομηνία αγοράς του Προϊόντος από εσάς, το Προϊόν θα είναι και απαλλαγμένο από πραγματικά και κατασκευαστικά ελαττώματα.
Η παρούσα εγγύηση δεν καλύπτει:
Προκειμένου να εγείρετε βάσιμα αξίωση από την παρούσα εγγύηση, θα πρέπει:
Για αυτό το σκοπό παρακαλούμε επικοινωνήστε με το CD Media S.E. - Τμήμα Σέρβις Nintendo.
Αν χρειαστεί να αποστείλετε το προϊόν στο CD Media S.E. - Τμήμα Σέρβις Nintendo θα πρέπει να αφαιρέσετε ή να διαγράψετε όποια προσωπικά ή εμπιστευτικά αρχεία ή δεδομένα.
Με την αποστολή του Προϊόντος στο CD Media S.E. - Τμήμα Σέρβις Nintendo αποδέχεσθε και συμφωνείτε ότι το CD Media S.E. - Τμήμα Σέρβις Nintendo δεν θα είναι υπεύθυνα για οποιαδήποτε απώλεια, διαγραφή ή παραφθορά των αρχείων σας ή των δεδομένων τα οποία δεν έχουν διαγραφεί ή αφαιρεθεί. Συνιστάται να δημιουργήσετε ένα αντίγραφο ασφαλείας των όποιων δεδομένων δεν αφαιρείτε ή διαγράφετε. Πρέπει να σημειωθεί πως, ανάλογα με τον τύπο της επισκευής, τα αποθηκευμένα δεδομένα στη μνήμη του Προϊόντος ενδέχεται να διαγραφούν και μπορεί να είναι αδύνατη η ανάγνωση αποθηκευμένων δεδομένων στην κάρτα SD ή η επανεισαγωγή τους στο Προϊόν μετά από μια τέτοια επισκευή.
Εάν, κατόπιν ελέγχου του Προϊόντος, το CD Media S.E. - Τμήμα Σέρβις Nintendo δεχθεί ότι το Προϊόν είναι ελαττωματικό, αναλαμβάνει (κατά την απόλυτη διακριτική της ευχέρεια) είτε να επιδιορθώσει είτε να αντικαταστήσει το ελαττωματικό εξάρτημα ή να αντικαταστήσει το σχετικό στοιχείο του Προϊόντος χωρίς χρέωση του αγοραστή.
Αν η ανωτέρω 24-μηνη εγγύηση έχει λήξει κατά τον χρόνο που το ελάττωμα γνωστοποιηθεί στο CD Media S.E. - Τμήμα Σέρβις Nintendo ή αν το ελάττωμα δεν καλύπτεται από την παρούσα εγγύηση, το CD Media S.E. - Τμήμα Σέρβις Nintendo μπορεί παρά ταύτα να αναλάβει, κατά τη διακριτική του ευχέρεια, να επιδιορθώσει ή αντικαταστήσει το ελαττωματικό εξάρτημα ή να αντικαταστήσει σχετικό στοιχείο του Προϊόντος. Για περισσότερες πληροφορίες ή για να ενημερωθείτε σχετικά με χρεώσεις για αυτές τις υπηρεσίες, παρακαλώ επικοινωνήστε με το CD Media S.E. - Τμήμα Σέρβις Nintendo.
Η παρούσα εγγύηση του κατασκευαστή δεν περιορίζει τα νόμιμα δικαιώματά σας ως καταναλωτής από τον Αστικό Κώδικα και το Νόμο περί Προστασίας των Καταναλωτών (Ν. 2251/94). Τα οφέλη που περιγράφονται εδώ παρέχονται επί πλέον των ως άνω δικαιωμάτων.
Ειδοποίηση ανακατεύθυνσης. Ο σύνδεσμος στον οποίο κάνατε κλικ σάς ανακατευθύνει σε έναν εξωτερικό δικτυακό τόπο. Η CD Media δεν μπορεί να εγγυηθεί την ακρίβεια των πληροφοριών που βρίσκονται σε οποιονδήποτε συνδεδεμένο δικτυακό τόπο. Εάν δεν θέλετε να επισκεφθείτε αυτή τη σελίδα, μπορείτε να επιστρέψετε στην προηγούμενη σελίδα.
Redirecting in 5 sec...